شبكة أبو عاصي
السلام عليكم ورحمات الله وبركاتو

اهلان وسهلان في ضيوف المنتدى اذا اردت التسجيل تفضل في النقر على التسجيل

اذأ اردت ان تتصفح المنتدى تفضل في زيارت الأقسام

وشكران لكم ...

سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وبَحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إلهَ إلا أنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وأتُوبُ إِلَيْكَ (هذا من فضل ربي)

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شبكة أبو عاصي
السلام عليكم ورحمات الله وبركاتو

اهلان وسهلان في ضيوف المنتدى اذا اردت التسجيل تفضل في النقر على التسجيل

اذأ اردت ان تتصفح المنتدى تفضل في زيارت الأقسام

وشكران لكم ...

سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وبَحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إلهَ إلا أنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وأتُوبُ إِلَيْكَ (هذا من فضل ربي)
شبكة أبو عاصي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

السيرفر المصري السريع جدا في ترافيان أدخلوا وسجلوا وأبنوا قراكم بسرعة

السيرفر المصري السريع جدا في ترافيان أدخلوا وسجلوا وأبنوا قراكم بسرعة Empty السيرفر المصري السريع جدا في ترافيان أدخلوا وسجلوا وأبنوا قراكم بسرعة

مُساهمة من طرف Admin الخميس مايو 16, 2013 10:25 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شباب ده سيرفر مصري سرعة 3 سريع جدا في بناء المباني وحقول القمح وحطابين الخشب ومناجم الحديد وحفر الطين وكمان سرعة إستخراج الجنود بكافة أنواعها وسرعة تدريبها وسرعة وصول الجنود للقري اللي عايز تهجم عليها وكمان وجود مغامرات كتير علشان يخوضها بطلك علشان تكسب من خلال المغامرات موارد كتير او ذهب وفضة ولو بطلك مات تقدر تنعشه بسرعة جدا يلا سجلو من خلال الرابط ده
http://www.travian.com.eg/?uc=egx_2139
وكل واحد يسجل من خلال رابطي أنا هكسب 50 ذهبة لما يبتتدي في بناء قرية تانية وممكن يبني القريتين في خلال أسبوع لأن السرفر سريع جدا ولما يسجل يكتب رد أنه سجل من الرابط بتاعي وهو كمان يحط الرابط بتاعه هنا علشان ناس تاني تسجل من خلاله ويكسب هو كمان ذهب وكل واحد يسجل يعمل نفس الفكرة هنا علشان الفائدة تعم
وكمان لو عايز يدخل في تحالف معايا يقولي وشكرا
Admin
Admin
Admin
Admin

https://bramg-net.yoo7.com

- مواضيع مماثلة